Gzmhsyn Ev ayakkabısı almayı düşünüyorum ayılı maymunlu sizce nasıl olur çocukça mi olur yoksa başka bisey mi alayim siz neler aldınız 🤗
poncikveannesii Gzmhsyn bence çok güzel olur erkeklre alınacak hediyeler sınırlı zaten her zaman cüzdan tesbih alınmıyor bence yılbaşına gidecek bi hediye sizinki☺️
asel35ece Gzmhsyn eşinizin zevk ver tarzını siz daha iyi bilirsiniz ona göre bir seçim yapın bence. Düşündüğünüz hediye gayet güzel eğer kullanırsa. Mesela benim eşim asla kullanmaz ben severim ama normal terlik bile giymez evde 🤷♀️🤷♀️
Azra_Mom Gzmhsyn hayır çocukça olmaz neden olsun bende eşime almıştım taa nişanlıyken evde kışın hep onları giyiyor terlik olsa giymez ama onları hiç çıkarmıyor çok rahat çünkü