nese_gocuk Prolaktin 30.40 çıkmis arkadaşımın nasıl düşer bir de klomenin çatlatma iğnesinin etkisi olabilir mi
minikmucizemmmmmm nese_gocuk benimde prolaktinim 90dı bi ilaç verdi doktor dostinex diye. İçerisinde iki adet var 4 5 gün arayla kullanılıyor anında düşürüyor. Onla birlikte klomen kullandım, cumartesi iğne vuruldu şu an beklemedeyim🥰 Doktoru vermemiş mi dostinex vs.
Nazlimom nese_gocuk benim 83 cıkmıstı dostinex kullandım kullandıktan sonraki ay ovülasyon la takip yaptim hergün havuç yedim yumuyı gördügüm gün dahil 3 gün ilişki oldu o sırada avakado yedim eşimde kabak çekirdeği çitlemişti o aydan sonraki ay hamile kaldim bide stresten bu hormon yükselirmiş ben hamile kalamiorum diye üzülüyordum aklıma getirmemeye calıstım stresten uzak durdum
Kokturk nese_gocuk Benim de iki ay önce otuz idi dr bi ilaç verdi ama dahiliyeye yönlendirdi çünkü tsh da 5.5 idi dahiliyeci dedi tsh ile prolaktin bağlantılı tsh düşerse pro da düşme ihtimali var biz deneyelim dedi 50 mg eyrox verdi iki ay kullandım şimdi 4+6 haftalıkız canım önce dahiliyeye git durumunu anlat
minikmucizemmmmmm Nazlimom ay sizinde yüksekmiş benimde 90 küsürdü dostinex kullandım bende onla birlikte klomen. Hamile kaldınız mı
minikmucizemmmmmm nese_gocuk aa kendisi dostinex yazsaymış ya çokta yüksek değil çünkü benimkine göre😂 stresten uzak dur dedi bana doktor ama bebiş olmadıkça stres yapıyom kısır döngüye girdim😂 belki dahiliye doktoru yazar inşallah
Barlas_mom Dostinex ile hamile kaldım 26+2 şuan 🙏🏼🤰🏻 Ama benim hipofiz tümörü varmış prolaktin o yükseltiyormuş yüksek çıkanlar için söylüyorum doktorunuzdan hipofiz emarı isteyin muhakkak
dugmeannesi Dostinex ile 35 den düştü prolaktinim . Sonrasında hamile kaldım . Benimkinde 8 tablet vardı onuda haftada bir kırıp içiyordum. Bir yarısını bugün ise diğer yarısını ertesi gün şeklinde bölüp kullanıyordum.