Benim 2. Gebeliğim suan 97 kiloyum ilk kızım da 25 kilo almıştım doktorum 5 kilo alicaksin fazla almicaksin dedi en fazl 102 ile doğuma gitmen lazım dedi ben diyet yapıyordum zaten ama bitki çayları vardı kesti doktor ekmek vs yemiceksin dedi yürüyüş yoga vs yapabilirsin dedi siz neler yaptınız kaç kilo aldınız