Yarenunl Ahh kızlarr deli gibi kaburgalarım ağrıyor 38hafta olduk bugün kaburgalarımdan aşağı inmiyor kızım okadar ağrıyor ki artık sanki bir kamyon dolusu dayak yemiş gibiyim.. Nefes darlığıda cabası tabi onu hiç saymıyorum bile artık doğurmak istiyorum..
Senayyalcin Yarenunl Aynı bende öyleydim yer sofrasında falan oturup yemek bile yiyemiyordum hele geceleri uyumak imkansız oluyordu bir de 40+2 de doğurdum düşünün
Gamze96 Yarenunl benimde 38 poposu tam göğsümün altında batıyor eğilirken bide mideye baskı yaptığı için mide yanmasıda cabası 😅
Yagmurdgdgn13 Yarenunl bende aynen dediğiniz gibi oluyor. 34 haftalık hamileyim. Doktorum sıcak uygula kaburgalarına dedi havlu ısıtıp koyuyorum. İyi gelince sıcak su torbası aldım gece yatarken kullanıyorum çok iyi geldi valla