Sabah nişanım gelmişti kızlar doktor kontrolüm vardı ama nst sancı falan çok az çıktı. Gün içinde hala nişanım gelmeye devam ediyor. Bebiş hareketli. Belim ağrıyor ara ara karnım taş gibi . Doktora kanlı akıntım var demiştim sabah açılmaya bağlı olabilir dedi bursa şehir hastanesine gidiyorum bu arada .