Benim bildiğim bebekler en fazla haftada 300-350gram alabilirler oda maksimum dediğim gibi, belkide ölçümün de farklılık olmuştur bebeğin duruş şekli bile kiloda farklılık gösterir, ikinci seçenekte doktorunuzun sezaryen doğumu seçmek istemesi olabilir, bilemedim çünkü kilolu kilolu diyorlar bir doğuyor söylenilenden az Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲