Kızlar geçen ay malesef kimyasal gebelik geçirdim doktorum ara vermicez dedi bu ayda tekrar başlıyoruz cuma günü gittiğimde bu sefer sağ yumurta gelişmeye başlıyor solda birşey yok demişti 3 gün sonra gel demişti dün gittim ve sağ daki yumurtada aynı mm de kalmış buyumemis doktor da çok şaşırdı çünkü geçen ay çok hızlı büyümüştü 3 günde bir buyuyordu hemen çatlatma iğnesi vurulmustum ama malesef olmamıştı Perşembe günü tekrar çağırdı acaba buyuyormudur ? Benimle aynı durumda olan veya geçiren varmı ?