Merhaba anneler..
Kızım yarın 1 aylık oluyor sütüm az olduğu için mama takviyesi veriyorum. Ama emzirdiğim zaman veya sütümü sağıp verdiğim zaman olduğu gibi geri çıkartıyor kusuyor sütümü bazen burnundan bile çıkıyor yani o derece. Ama mamada kusma falan yapmıyor. Acaba sütümün tadı mı yok yada yaramıyor mu ? Başına gelen var mı acaba 😔