Konska Doktorumun önerisi ile 14+1 de 3. doz aşı oldum. Eklem ağrısı, mide bulantısı ve aşırı halsizlik yaşıyorum. Sizler aşı oldunuz mu, nasıl atlattiniz 🤔
Busrabaksii Konska ben 17.haftamda ikinci doz olmuştum ama belirtisiz geçirdim hiç bir yan etki yaşamadım. Çevremde ucuncu dozu yan etkisiz geçiren yok o yüzden ben doğum sonrasına birakicam
MaBelle Konska 3. Doz bende de uyku ve baş ağrısı yapmıştı. 2 gün sürdü sonra toparladım🙏🏻 Çok geçmiş olsun.
sevcem12 Konska evet ben de 13. haftada oldum geçen hafta. 12 saat yatırdı meret, uyumaya çalışın su için bolca, 1 gün sonunda bitmişti tüm yan etkisi
ipekveatlas doz da değil ama 2. doz da sarstı beni biraz ama olabilecek şeyler bunlar korkmayın geçicektir elbet. ben 3. dozu da olmauı düşünüyorum yakın zamanda
yarenaygk34 Ben de bugün 3. doz biontech oldum şimdilik kolum ağrıyor biraz da halsizlik var 16. haftadayım ben değ
bb000 Konska ben 3 dozumu da hamileyken oldum hatta 3.yu geçen hafta oldum 31.haftamda. Hiçbirinde sorun yaşamadım şükür. Ama ateş bulantı baş ağrısı normal diyorlar
Deletedmom154 Konska geçen pazartesi ilk dozumu oldum 2 gün kol ağrısı sonra grip başladı.aşı yapıyormuş herkeste ayni belirtiler olmuyormuş.Yeni yeni toparladım