Momy_eyyuptalha Merhaba canlar ben çatlatma iğnesi 14 Aralık yaptım bugün kan verdim kan değerlerim 37.80 acaba hamilelik var mı yoksa iğne etkisi mi
Feyzaveannesi Momy_eyyuptalha İğnenin etkisi 2 hafta kalmaz. Yarın tekrar kan testi ver yükseliyorsa gebelik var demektir
Momy_eyyuptalha Zarifhnm1 adetim düzensiz olduğu için bu aya göre ayarlama yaparsak 4 ocakta regl olmam gerekir