Bebegmm Kızlar yarın 34 haftalık olcam inşallah yalnız son bir haftadır ayaklarım ellerim yanıyor sanki uyuşukluk var ve şişmiş gibiler sizlerde yasadnz mi neden acaba?
Basak4307 Bebegmm evet bende de oluyor ama benim 20li haftalardan sonra başladı el ayak yanması hala oluyor ara ara. Vitaminlerime kanıma hepsine baktırdım bişey çıkmadı 36.haftamdayım bi sıkıntı yaşatmadı şükür 😇 şişme zaten var hele Bu ay daha çok oldu😔
Tuba704 Bebegmm elimi kime dokunsam sen yanıyorsun diyor avuç içlerim felan ateş gibi ayaklar ve el prmakları da git gide şişiyor ama bu ara tuzu abartrtım ondan da oluyor
begumge Bebegmm 33. Haftadayım bende de oluyor el ve ayak bileklerimi soğuk suyla yıkıyorum baya rahatlatıyor