Binnazzz12 momysss sezeryanla alt ne alaka ? Sezeryanda dikişe bakıyorlar karından ultrasyona giriyorsunuz o kadar
kubrakokcan momysss ameliyatta tampon koymuşlar , sonta takılmamıştı. Doğumdan sonra iki veya üç defaydı galiba gelip tamponu değiştirdiler altımdaki bezi değiştirdiler. Başka bakılmadı
Poyrazin_annesi Sezeryanda bazı doktorlar alttan bakıyo ama bazıları bakmıyo genelde duydugum karna bastırıyorlarmıs
Yagmurdgdgn13 momysss sezaryenden sonra bi kere alttan muane edildi. Sebebini ebeye sorduğum zaman sezaryen olduğunuz için bazı annelerin Rahmi yukarda kalıyor dedi alttan muane edip karnın üst kısmına basıyo. Bana bu muaneyi yaptıktan sonra kanamam başladı zaten.
Gonul_enes momysss bilmiyorum ozaman bana bakan olmadi, cevremdede duymadim,sezeryan sonrasi muayene oluyolar bende oldum ama alttan degil, ultrasonla rahmime bakildi toparlanip toparlanilmadigina
Derya2867 Ayyy deme ya sezaryenden sonra alttan muayene oluyor muymuş 😔😱 doktorum da baya yaşlı ve erkek acayip de utanıyorum inşallah alttan muayene etmez