Ecenur34 selam 18.haftaya kadar ben de kullandım prilam dr.O haftaya kadar 3 kere bırakmayı denedim bırakamadım.Daha önce kullanan çoğu kişi de öyle yazıyo buraya.Kullanırken çok güzel iştahın yerine geliyo,az kusuyosun,bulantıların azalıyo mucize gibi.Ama bırakma süreci zor mideni üşütmüş gibi bir his oluyo içmediğinde.En son bıraktığımda 1 buçuk hafta sabrettim anca normale döndü midem de düzeldim.Siz de kullanın tabiki ama bırakma sürecinizde bu dediklerimi unutmazsanız doğurana kadar içmek durumunda kalmazsınız😇