CerenArslan1 bir kaç hafta önce yaşadım ben, baya ağrıyla gittim doktora. Sağ böbreğimde hafif bir genişleme gördü doktor ama katater takılacak boyutta değil. Bol bol su iç, doğumunu beklemekten baska caremiz yok dedi. Kendi kendine geçti sonra 🥰 simdi ağrı hissetmiyorum eğer büyük oranda bi genişleme yoksa bol su içmeyle halloluyor. Bende idrar yolu enfeksiyonu da vardı onun için antibiyotik kullandım. Çok şükür geçti ağrısı