Marygur İlk doğumum erken olduğu için epidural hakkımı kaybettim. Niyetim epidural normal doğumdu. Doktorum konforlu bi doğum şekli olduğunu söylemişti. Epidural normal doğum yapan arkadaşlar varmı? Tavsiye ediyor musunuz?