Mminikmucizemmm Gzmhsyn ben e bebekten almıştım atletini sevdim ama sütyeni çok sevemedim evde atleti kullanıyorum
annembabam Gzmhsyn emzirme sütyeni penti ve kaplı e bebekten aldım . Atlet de penti den . Hepsinden memnunum 🧿
ikiprensesannesiii Gzmhsyn e bebek in kaplı sütyeni güzel değil. Kapsız alacağına atlet almanı tavsiye ederim. Atlet olarak şahinler almıştım internetten. Sütyen de 2 tane aldım biri pentinin biri lcw. İkisi de güzeller
53rye Bende dagi ve e bebeğin mycey tercih ettim mycey markayı sanırım daha çok beğendim iki beden falan büyük almak lazım
Glcntn Gzmhsyn iki tane e bebekten aldım dün pentide indirim vardı göğüs ucunu belli etmeyen bi tane buldum geldi . Çok pişman oldum keşke 2 tane alsaymışım diye çok beğendim çünkü tavsiye ederim çokta rahat https://ty.gl/0ba542bp7t
SerraveAnnesii Ben civilden emzirme sütyeni aldım daha kullanmak nasip olmadı ama memnun kalırım diye düşünüyorum. Civilin ürünleri güzel ve kaliteli oluyor 😇
Civcivim000 Gzmhsyn civilden emzirme atleti aldım ben kapsız olduğu için sütyen olcana atlet olsun bari dedik😀kullanmadım henüz yıkamadım da ama yumuşacıktı beğendim kalite olarak. Normal bedenimden bir büyük beden aldım.
esmer3 Gzmhsyn atlet almadım sütyeni pentiden aldım daha doğuma var ama denemek için kullandım çok rahat çok beğendim
glzglz Gzmhsyn lcw kaplı emzirme atletleri çok iyi . Önden çıtçıtlı olanından da aldım bir tane o da hoşuma gitti
Sssedaaa https://ty.gl/0z1e9zfvkp ben burdan emzirme sütyeni aldım LCW nın ürünü çok güzel alacak olan inceleye bilir sayfayı ne takıyorsanız o bedeni alın
Zeytininannesi01 Gzmhsyn ben lcw dan kaplı emzirme atleti aldım ama daha doğum yapmadım kullanışlı mı bilemiyorum😄