oguzweannesi merhaba, 29+6 olduk bile. Şükür haftasonu herşeyi tamamladık çantamı hazırladım. Sadece oda takımı gelmedi henüz, sanırım bebekten sonra gelecek 😁 bir de anne çantası almadım hala model begenemedim öneriniz varsa alırım, bir de bebek hediyelikleri seçiyorum 🥳 sırt ağrısı dışında iyiyim şükür sizin nasıl gidiyor