AnnelikHayali GamzeNur17 canım az önce doktordan geldim. İlk iki dozumu olmuştum ben. Doktorum üniversite hastanesinde profesör. Ve üçüncü dozu da mutlaka olmamı önerdi.
Aselinkooo GamzeNur17 tercihe bağlı, diye biliyorum ama daha danışmadım doktora. 2 doz biontech olmuştum. Yeni tetanoz oldum. Aradan nekadar geçmesi gerekiyor acaba.
Ceress GamzeNur17 doktorumla görüştüm kesinlikle olmamı söyledi. 3. Doz bionetch’i 2 gün evvel oldum, 18 haftalığız şuan. Doğru düzgün araştırma yok etkisi, yararı-zararı konusunda ama olur ya kaparsam covid sonra keşke dememek için oldum aşı 🤷♀️
Gumus25 GamzeNur17 Evet doktorum 3.dozu vakit kaybetmeden olmamı söyledi bende haftasonu olacağım o yüzden
ipekveatlas ben suna türkiyedeyim ama fransada yaşıyorum şuan 22 haftalık oldum ve bana ulaştılar bi şekilde 3. dozumu olmam için. ben olucam fransaya döndüğümde hic bi sakıncasınıda görmüyorum hamileliğin son aylarında covid geçirmek daha riskli.. aşıdan korkmuyorum
Zeyze14 Bende burda bekliyim. 2doz biontech oldum 3.doz hakkı görünüyor. Doktora sormadım henüz haftaya kontrolüm var o zaman sorabilirim ancak. 2.dozu da Eylül de olmuştum.
aysenurkp 2 doz oldum 3 için doğum sonrasını beklemeye karar verdim.34 haftalık olduk şuan.Insallah herkese şifa olsun.
Aselinkooo Prenstalha teşekkür ederim. Ocak sonuna denk gelicek ozaman doktara Bi sorarım. Belkide doğumdan sonraya bırakırım aşıyı 🤗
GamzeNur17 Çok teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için benim de aklıma çok takılıyor diye sizlere sormak istedim bende haftaya doktora gideceğim soracağım insAllah ve isteğe göre olmasına rağmen bu virüs çok arttı ve korkuyorum domuz gribi vs seyler de çıktı dışarı çıkmaya korkuyorum
MaBelle GamzeNur17 10 gün önce 3. Dozu oldum. Doktorum mutlaka yaptırmamı söyledi. Aşı olurken hemşireye de danıştık. Kesinlikle öneriliyor dedi. Yalnız benim aşı sürem 1 haftaydı. Yani belli tarihler arası olmam gerekiyordu. Siz de kontrol edin hakkınız yanmasın karar verene kadar.
Morprenses Benimde kontrolüm haftaya sormayı bekliyorum 3.hakkım açılmış çoğunluk yine ol diyor gördüğüm kadarıyla bende haftaya olurum muhtemelen 🌸 izne ayrıldım ama eşim çalışıyor doğum yaklaştıkça ben korkuyorum