Annebsr yaptırmayıp bütün hamileliğini acaba sorun var mı diyerek mi geçiriceksin içini ferah tut 2 tüp kan ve ultrasonla herşey belli oluyor korkuyorsan en güzel tavsiyem güzel bi abdest al 2 rekat şükür namazı kıl sesli olarak yasin dinle bebeğine de sana da çok iyi gelicek emin ol 🙏 tertemiz sonuçlar gelir inşallah 🙏