Hem 2. Gebeliğini yaşıyan bir anneyim hem sezaryen olucam hemde hemşire önerisiyle söylüyorum bu arada ben 22.02 de doğum yapıcam buna göre söylediler
3 takım kıyafet 3 adet zıbın 3 adet ağız mendili 10 adet bez 1 paket ıslak mendil 1 ince 1 kalın battaniye getirmen yeterli olur dediler
Anne içinde 1 gecelik sabahlık takım 1 de alt üst pijama kalın 2 adet çorap telefon şarj aleti şampuan gibi şeyler söyledi