Unzisss Sevgili anneler🌸 Benim de miniğime bakar mısınız? Kız mı yoksa erkek mi😌 Biz de haftaya öğreneceğiz kısmetse🥰 
Natcan ozge07070 canım yanlış görmüyorsam pappa değeri 14 çıkmış bende 5 çıktı seviyesi yüksek dedi 4 lü tarama yı da yapalım dedi sen 4lü tarama yaptın mı canım
Gozde0010 Deletedmom154 valla kandaki bi proteinmis 50nin alti olunca erkek ustu olunca kiz.benim oglumda 42 ydi erkekti suan 16 haftamdym kizimda 136 ydi oyuzdn ddm
Gozde0010 Deletedmom154 sizde ogrenmedyseniz kiz.bnce 136 cikti benimde o papaa yazanin ustunde beta fb yazan
ozge07070 Natcan canım bana her şeyin normal olduğunu söyledi bu yüzden 3 ve 4 lü taramaya gerek duymadı detaylı ultrasona girdim ordada şükür bişey çıkmadı 27 haftama girmek üzereyim şuan
Natcan ozge07070 anladım canım hayırlısı ile kucağına alırsın inşallah bana doktor değer yüksek deyince panik yaptım senin kini de öyle yüksek görünce bi sorayım dedim teşekkür ederim 🙏
ozge07070 Natcan anladım canım inşallah sende sağlıcakla kucağına alırsın yavrunu kuzum inşallah bi problem yoktur ♥️🙏🏻