Kızlar ikinci gebelikte daha cabuk hissetmem gerekmez mı. Oğluma hamıleyken 8-9 haftalıkken ıcımde seyrıyordu hıssedıyordum taa o zamandan beri ama sımdı 13 haftalık olduk hala ben hıssedemıyorum çok garip degıl mı valla ilk kez hamıle gibiyim cunku öbür gebeliğimle alakası yok hastanede yatmalı kusmalı tamamen tepetaklak değişik🤷🏼♀️😰