Seymaayyy viildaaannn benımde 37. Haftada baktı doktorum her gıttıgımde bakıyordu 2 cm acıklıgım var şuan kısıden kısıyor degısıyor bence
ozmus Helinkeskin bir sonraki kontrolünüz ne zaman. Ben de tam bugün 34 oldum. 33te gitmiştim 36da çağırdı tekrar
Helinkeskin ozmus 33. haftamda gittim 3 hafta sonraya çağırdı 34 haftamdayım 13 ocakta gidicem tekrar 36.haftama denk geliyor galiba
ozmus Helinkeskin tam tarih olarak söylemedi. Şubat başı dedi. Ama ben nedense ocağın son haftası hissediyorum 😁😁😁
Helinkeskin ozmus keske ocakta olsa yani şubatı sevmiyorum bilmiyorum kova burcunu sevmediğim gibi ama siparişte veremiyoruz 😄 sağlıkla gelsinde hiç problem değil 😄