Kızlarr 1 aydan fazladır kanda ve idrarda özellikle çok yüksek enfeksiyonum vardı. İdrardakini atlattım çok şükür ama kandaki iltihabım devam ediyordu. Akıntımda olunca mantar vardır kanda kini o yükseltiyodur belki diye geçen hafta fitil verdi doktor.
Ama bugün ki sonucumda yine geçmemiş gözüküyor.
Çok korkuyorum kandan da bir şey olurmu erken doğum gibi 😥😥😥