Kızlar bugün nst girdim bebek hareket etmedi bişiler ye dediler yedim tine girdim yine hareket etmedi doktor acile yönlendirdi serum taktılae şimdi bebek bir kere oynadı yine aynı serumdan sonda doğumhabe nst giricem sizce durum medir kimse bişi demiyor burda