Deletedmom15257 ben daha 2 gün oncegittim doktorası yeterli dedi. Son ayındayım ve burada bi yazı okudum.idrarla beraber akabiliyor azalabiliyor benim.oyle oldu diye yazmış bi arkadaş.Bende onu okuduğumdan beri çok tedirgin oluyorum idrarla gitse bile gün içerisinde de akıntı olur mu acaba diye 🙄paronayak oldum😁