Elfgrcn Zuleyha-12 serpilctn Merve_ylmz Kızlar akıntı gebeliğin sonuna kadar oluyor ben şu an 34+4 üm bazı günler az bazı günler çok oluyor. Ben kendimi biliyorum mesela üşüdüğümde yada çok yürüdüğümde çoğalıyor. Su az içersem azalıyo gibi. Kendini takip et demişti doktorum önemli olan rengi demişti. Beyaz krem yada hafif sarımsı olması lazım. İlk haftalarda hafif pembemsi gelmişti benim oda yerleşme şeysiymiş😂
DamlaAli nazlisucan yanlış biliyorsun. Gebelikte beyaz akıntı çok olur. Hatta normalden bile daha fazla olur
DamlaAli serpilctn bence nor al benim de bazen azalıp bazen çok oluyordu. Haftalar ilerledikçe hiç azalma olmadı. Eğer ağrı sızı lekelenmen yoksa endişe etme bence
Elfgrcn serpilctn yok diye biliyorum kuzum ters bişey olsa zaten hissedersin. Dediğim gibi kendi doktorun kendin ol takip et kendini belki seninde benim gibi az su içtiğin için öyle oluyodur
serpilctn Elfgrcn günde 2 litre hep içerim bide daha hareketlerini hissetmiyorum 🙄normal mi 18. Haftada
selos1210 Kızlar bu konuda bir bilgim yok 9. Haftama yeni girdim ve kokusuz çoğu zaman şeffaf veya hafif sarımsı akıntım oluyor böyle ıslaklık hissediyorum sürekli. Bu durum normal mi yani ? Bilgilendirirseniz çok sevinirim.
Elfgrcn serpilctn ters bişey hissedersen doktoruna git canım ama hareketlerini hissetmemen normal ben tamamen hissettiğimde 24. Haftadaydım
selos1210 serpilctn evet enfeksiyon çıkmıştı 3 hafta önce ama şaşe kullanmıştım işe yaramamış olabilir belki
serpilctn selos1210 bilmiyorum ki canım genelde akintinin rengi beyaz olması lazım sarimsi oldumu enfeksiyon bunun çaresi ne bilmiyorum ama duş alırken vajinana sabun degdirme duş jeli falan sadece suyla yıka geç doktorum öyle demişti bana
mekutlu12 serpilctn benim günden güne değişiyo bazen çok fazla olurken bazen bi kaç gün olmuyo normal ya