Kele-bekler1 Teşekkür ederim canım ben doktora gitmek için bekledim 6+2 de gittim hem keseyi hemde kalp atışını duydum çok şükür darısı sizin ve isteyen herkesin basına olsun🤲🏻🤲🏻Deletedmom_9
Kele-bekler1 İnanın benim içinde o kadar zordu ki ama arkadaşlarım hep bekle erken gitme doktorlar olumsuz bisey söyleyince öyle günler hiç geçmiyor daha kötü dedi bende bekledim tam 6+2 de gittim herkesede beklemesini tavsiye ediyorum🙏🏻🥰😄Deletedmom_9