Anneoluyorummmm kullanmadığım pek bişey kalmadı açıkcası ama hiç fayda görmedim geçiyor gibi oluyor bi kaç gün sonra yine sancılarım başlıyor artık ilaç kullanmıyorum günde 1 litre suya bir yemek kaşığı elma sirkesi koyup içiyorum normalinden daha çok idrara çıkarıyo ve sancımı kesiyo yeni başladım şuan için iyi gidiyo devam edicez artık ilaçtan iyidir en azından