Elif_alya valla canım 20.haftaya kadar göstermedi sonra %70 kız dediler heyecanla baya bişeyler aldım 28. Haftada falan tekrar sordum kız dedi kesin mi dedim tekrar baktı aaaa erkek bu dedi eşime söyledim özele gittik doktor baktı hayır kız bu nasıl erkeğe benzettiler dedi eşim siz iyi bakın dedi erkekmiş kendini saklamış dedi canım kesin olarak doğum da öğrendim, oğlum oldu şimdi 23+4üm ayrıntılı da doktorum doçentti kesinlikle kız dedi 2 3 defa daha kız desinler ondan sonra alış veriş yapacağım