Kızlar 28+5 günlük hamileyim bugün perinatolojiye muanem vardı alttan baktı rahim ağzı kısalığı var diye Progestan 200 mg verdi vajinal yolla kullanıcam erken doğum riskin var dedi, 1 hafta sonra tekrar gidicem, kullanıp etkisini gören var mı acep kaç haftadır kullanıyorsunuz 🌸