selen8sefam Nurten onlar pek pratik değil battığı zaman yıkaman gerek sürekli pakette olanlardan almalısın
Ikinciyibekliyorum Dml1234 4 yasindaa ki kizima kullandim canim islak mendilini acayip kizariklik ve alerji yaptı. Böyle poposu isilik olurmuş gibi çil çil kızardı 😣
Ikinciyibekliyorum Dml1234 teşekkür ederim canim. Evet bez gibi ıslak mendil de çok onemli kizimin teni cok havaliydi doktor dedi yani. Çoğu şeye hala allerjik reaksiyon gösteriyor
Mehtap03 Dml1234 hic guzel degil yeni dogum yaptim hemen pisik yapti islak mendil kullanmiyorum bezi bile prima premium care aldim tekrar daha iyi geldi islak mendili birakinca da daha cok rahatladi poposu
aysgl24 Dml1234 ben ebebekten pamuk aldım ama hiç yapışmıyor ıslatıp yapıyrm 6lı paket 29tl idi sleepy ıslak mendilden de aldım arada ondanda kullanıyorum güzel 👍