mervebsrnn Kızlar 38. Haftadaym yatakta dönerken ,yürürken ,sabah uyanıp ilk ayağa kalktığımda rahmime sanki bıçak batırıyolar gibi çok canım acıyor hareketsiz kalıyorum bazen sizde de oluyormu normal bi durummu acaba??
mervebsrnn Adım attıkça anlık sancı geliyor gibi hissediyorum sanki içerisi yırtılıyor gibi canım acıyor dönemiyorum yatakta sağa sola acısından
Meleekk mervebsrnn bende öyleyim canım. Baskı yapıo artık normal diye düşünüyorum. Dr da normal demişti bıçak saplanır hissi var dediğimde. 37+3 haftalığız bizde 🥰🙏
Black-34 Evet çok normal 3. Gebeliğim hepsinde yaşadım 🤗🤗bende öyle kalkınca özellikle çok kötü acı giriyor vajina kısmına sonra uzun süre oturursam eğer aynı şekilde