Annenelr gören vardır belki sabah acil doğum mu diye bir tartışma başlatmıştım. Çok şükür doğum yaptım sabah 6.30 gibi hastaneye geldik 9.30 bebeğimi kucağıma aldım çok şükür .Nasip olursa doğum hikayemi anlatacağım şimdilik kensinzie iyi bakın Rabb’im sizleride sağ sağlim kucağınıza almayı Nasip etsin 💙♥️