Derin34-23 Neler yapıyorsunuz,hamilelik nasıl geçiyor? İsimlere karar verildi mi? Beşikler,çantalar ve hastaneler hazır mı? Biz henüz karar veremedik ne isme nede hastaneye 🥰
Emirasaf-annesi Derin34-23 37+1 hastane çantamız besigimiz pusetimiz herseyimiz hazır isim konusunda karar veremedik henüz sadece o konu var
Seda9507 Derin34-23 37+1ismimiz hazır, beşiğimiz hazır, çantamız hazır doğumum bile hazır cuma günü inşallah doğumum olacak 😁 Ama mide yanmalarım uyku sorunum beni mahvediyor
Derin34-23 aysenurtc Bende aynı şekil canım eşim lara diyor ama ben eslina,almila isimlerini de beğeniyorum bakalım
Allahneverdiysee Derin34-23 36+5 haftalığım 37 sayılır 😂😂 her şeyim hazır çok şükür kızımızı bekliyoruz 😊😊
Emoss17 Derin34-23 37.4 üz puset siparişi verdim bir iki güne gelecek inşallah şuan tek eksik bebişkomuz😊
Merve2234 Derin34-23 herşey belli ❤️ Bebek hareket etmiyor kafam ona takıldı sizde durumlar nasıl anneler
Seda9507 Merve2234 iyidi de sanki bugün azaldı benim.bebek makat geliş belki o yüzden daha hareketlidir
Ayseceferli Derin34-23 zor geciyor ikinci sezeryanim olucak 1 hafta sonra her seyimiz hazir gelicek haftayi dort gozle bekliyorum vok heyecanliyim🤭