Saara1401 Kızlar böbrek genişlemem var ve agrım şiddetlenirse stent takılır dedi doktorum. Hamilelikte yaptıran oldu mu acaba 24. Haftadayım
Saara1401 Pinaruyumaz çok geçmiş olsun canım biraz süreçten ve şikayetinden bahseder misin ? Takılırken ne hissettin
Pinaruyumaz Tabiki ben sol boşluğumda ve kasigimda agri ile gittim bobrek buyumesi dediler ama benim ileri seviyeye ulaşmıştı o yüzden beklemeden taktılar teli.anestezi almadan takıldı işlem kısa sürüyor dayanilmayacak bir acı değil
Pinaruyumaz Ama şöyle sonrası benim için daha zor oldu benim vücudum teli kabul etmedi hala kabul etmiyor.enfeksiyon oluyor sık sık ilaç kullanıyorum.birde tuvalet problemi oluyor çok sık çıkılıyor
Saara1401 Pinaruyumaz benim çocukken sol böbreğe takılıp çıkarıldı şimdi sağ büyümüş 20 gibi bsey dedi doktor umarım takılması gerekirse agrı hissetmem en çok o korkutuyor beni nerden takıyorlar acaba tam olarak . Size de çoo gecmıs olsun neyse ki yaklaşmışsınız doğum aylarına biraz daha dişinizi sıkın sağlıkla alın evladınızı 🌸🤲
Pinaruyumaz Saara1401 amin inşallah çok teşekkür ederim.umarim sizde sağlıkla alırsınız bebeğinizi kucağınıza. Benim 31 mm di takıldığında vajina dan girip o şekilde takıyorlar.ama gerçekten çok dayanilmayacak bisey değil ip gibi ince bisey zaten
Saara1401 Pinaruyumaz merhaba ben urolojıye göründüm bana suan stentlik değil hafta hafta böbreği takip ederiz dedi. İlerlememesi için yapmamız gereken bsey var mı biliyor musunuz yememiz içmemiz gereken vs
Pinaruyumaz Saara1401 canım içebildigin kadar su iç en güzel ilaç o birde sisme hangi tarafta ise o tarafına yatmamaya çalış mümkün olduğunca diğer tarafına yat. Çok sevindim senin adına inşallah stente gerek kalmadan tamamlanir süreç stent takildiktan sonrası zor çünkü
Saara1401 Pinaruyumaz çok teşekkür ederim daha doğuma var umarım o zamana kadr gerek kalmaz bende bolca su içip dinleneyim 😊