roselinda_015 32. Haftada artmıştı benimde oğlumda şekerde çıkmamıştı benide perinatolojiye gönderdiler diyetisyene yönlendirdi oda 10 gün diyet yaptım parmaktan şeker ölçtüm çok yüksek çıkmadı şekerim on gün sonunda gittiğimde doktora suyu düzelmişti çok şükür belki diyettendi belkide anlık bir artış bilemiyorum belkide benim oğlum çok kiloluyduda ondan dolayıda olabilir 🤷🏼♀️ Şimdi 20 aylık oldu bile çok şükür sağlıklıyız ikşmizde 😇