Nuraypazarlioglu Aymelek doğum pozisyonuna mı dondu acaba bebek 🙄 benim oyleyken çok ağrıdı ama şuan yer değiştirdiği icin ağrımıyor öyle dusunuyorum
Aymelek Nezahat teşekkür ederim sabahtan beri ha gecti ha gecicek diye bekledim bu saat oldu bi sorim dedim
deletedmom503 Benimde ayni 4 haftadan beri ama dr olacak bunlar korkma dedi ama sizi anliyorum dayanilmaz bir agri oluyor bazen sanki açılma var gibi