ikizlerin_annesi__ O kızlar nasılsınız nasıl gidiyor 23. hafta kızlar kilo durumu nasıl neler tüketiyorsun sağlıklı beslenmek için🌸bebek kilo alması için neler yemeliyiz . Bebeğiniz bu haftada kaç kilo
Anne_N ikizlerin_annesi__ 23+0 bugün. 2,5 kilo kadar aldım. En son 17 aralıkta gitmiştim 468 gr dı. Pazartesi şeker yüklemesi için gideceğim.
Eliffefee ikizlerin_annesi__ geldikkkk çok şükür iyiyz bugn kasıklarım ve sırtmda ağrılar vardı biraz dinlendm akşamüstü gectı kndım 4kg aldım bebeği henüz blmıyorum plesnta dekolmanı oldm bir önceki bbğimde her gidişimde bunun ıle ılgılı sorular soruluyor vs derkn bebeğin kılosunj sormayı unutuyrm😂
ikizlerin_annesi__ Anne_N ayyy bende persembe günü randevuya gideceğim 🤗 bakalım kaç oldu 🌸şeker yüklemesi önerdi mi doktorunuz ya ben çok kararsız kaldım
Anne_N ikizlerin_annesi__ evet bu benim 2. Gebeliğim ilkinde de yaptık. Doktorum öneriyor kesinlikle. Covid aşısı da önerdi ama tetanoz olmama gerek olmadığını söyledi. İlkinde şeker çıkmamıştı inşallah bu da iyi çıkar.
ikizlerin_annesi__ Anne_N öyle mi tatanoz neden önermedi ki acaba ? Covid asısı kaç tane oldunuz hamileyken mi oldunuz
Anne_N ikizlerin_annesi__ 7 yıl önce olmuştum tetanoz. Onunla alakası varmı bilmiyorum. Evde mi soğum yapacaksın sanki dedi. Gerek yok hastanede herşey steril boşuna olma dedi. Covid aşısı hamileyken oldum. İlki 18. Hafta ikinci 22. Hafta. Sinovac tercih ettim.
Eliffefee Anne_N bnde sınovac oldum üç dozuda hamılelıkte oldum ilk gebelığmden 14 ay gevtı şimdi ikinciye hamıleym ama tetanozuda yaptrdm yinede ne olur nolmaz die
ikizlerin_annesi__ Anne_N ya bende olmadım aşı korkuyorum da biontwch mi şimdi de Türkovac çıktı ne yapacağım bilmiyorum çok korkuyorum
Mrvysnn Sizlerinde sırtınızda veya yanlarınızda agrılar oluyor mu bebeğim belli olmaya başladıkça sırtımın yanında agrılar oluyor yatarken ne kadar sola yatmayada dikkat etsem
ikizlerin_annesi__ Mrvysnn ben asla sola yatamıyorum yaaa gündüz hiç birsey yok ama gece uyuyacağım zaman hep midem de bir basınç sırt agrısı ne olacak bilmiyorum
Mrvysnn ikizlerin_annesi__ sagına yatabiliyorsan öyle yat ama sırt üstü yatmak bel agrılarını çogaltıyormuş