hiranyr 10 gün kadar önce doktor kafasını 2 hafta önde, bacak boyunu da 2 hafta kadar kısa ölçüyordu. 2 gün önce başka bir doktora gittim kafası iri bi bebekmiş dedim, doktor hayır dedi ben burada tam haftasında bir kafa görüyorum dedi. Herhangi bir sorundan bahsetmedi. Evde ultrason kağıdıma baktım kafası (bpd) tam haftasında, bacak boyu (FL) 1 hafta geride, karın çevresi (AC) 3 hafta geride gözüküyor. Doktor olumsuz bir durumdan söz etmemesine rağmen 2 gündür buna taktım kafayı. Bu durumları yaşayan var mı acaba?