Merhabalar güzel anneler,
İkili testte fb-hcg sonucuna gore 50 altı ise erkek 50 ustu ise kiz gibi bir rivayet var. Benim 10 aylik oglum var simdi onun ikili raporuna baktim 50 alti yani erkek dogru. Simdi 2.ye hamileyim bakalim ikili test sonucu kac cikacak bakalim dogru olacakmi 😂
Bakip dogru cikan var mi?