Kgksdkgk65 Merhaba kızlar, bebeğim için oda yapmak istiyorum da, 6 ay gibi kendi odasında yatsın istiyorum. Sizce erken mi? Yoksa almalı mıyım. Ona göre karar verip marangoz aramaya başlicam 🤷♀️😇
ozgese-s Kgksdkgk65 Ben yaptım erken değil diye düşünüyorum kendi yaşam alanı olsun istedim kıyafetleri eşyaları oyuncakları bi yerde olsun istedim bende 6 aydan sonra odasında yatırcam büyüyen beşik aldım zaten rahatlıkla uzun süre kullanır 🌺
Azizinannesi2 Kgksdkgk65 evin kendi evinse yapmalısın bence durumunda el veriyorsa kendi evin değilse ilerde taşınma işi olduğu zaman zorlanirsin
Busra2013 Kgksdkgk65 ben yaptırmadım erken dıyorum cunkı kızımı 1 yasına kdr odasını ayırmam yanımda uyur sadeve besık ve dolap alcm sonra dırek normal kız cocuk odası alcm beşiksiz bır oda bazalı vs sımdı bos olck oda oyle durck gerk yok bu benım fıkrım🥰ama turkıyede sanırım sureklı zam gelıo ındırım yakalarsanız kurun odayı derım
Beybisininannesi Kgksdkgk65 yerin varsa bence yap bana bugün yine fenalik geldi Bütün eşyalar ortada herşey tozlanıyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Dolap şifonyer bi gelse de etrafi toplasam Herşey yerli yerinde olsa… yapmayanlar bu kadar eşyayi nereye sığdırıyor acaba🤣
Carriebradshow Kgksdkgk65 biz oda takımını aldık ikizlerimize. 4. Ayda kendi odalarında yatırmaya başlayacağım. uyku eğitimi için en uygun zaman 4-6 ay arasıymış.
tazeannecik1 Kgksdkgk65 Ben yaptım canım henüz doğum yapmadım 2 ayım var ama odasını aldık yani bence evin kendi evinse taşınma durumun falan yoksa yapabilirsin
Civcivim000 Kgksdkgk65 ben yapmayı düşünmüyordum zaten küçük yanımda kalcak anlamıycak belki seneye falan da taşınma durumu vs olur diye. Sadece bi şifonyer veya dolap belki diyordum ama karar değiştirdik her şey sürekli zamlanıyor üstelik becerebilirsem sallamaya alışmadan kendi yatağını bilip uyusun istiyorum kendi alanının olması mantıklı geldi. Taşınırsak da diğer eşyalar nasıl taşınacaksa onun odası da taşınır öyle napalım ama ben şöyle bir şey yaptım bebek odası mantığında almadım dolap şifonyer büyüyen yatak olarak aldık çok cicili bicili de değil modeli rengi vs ilerde sadece yatağını değiştiririz genç odası olarak kullanmaya devam eder daha ilerde misafir odası olur vs diyerek o şekilde seçimler yaparak aldık.
Kgksdkgk65 Civcivim000 Bizim tayin durumu var kendi evimiz değil ama bende düzenli odası olsun istiyorum. Bende sade beyaz ortaokula kadar kullanacağı şekilde dolap şifonyer bir de tırabzanları Yüksek kapaklı bir yatak alayım diye düşündüm. Yatağı da ilkokula gidene kadar kullanacak şekilde büyük yaptırmayı düşündüm. Kendi yatak odama da ufak uygun fiyatlı bi beşik alırım ilk zamanlar onunla kalır, sonra 6. Aydan sonra duruma göre kendi odasına geçiririm. Bakalım inşallah sağlıklı güzel huylu bebeklerimiz olur da planladığımız gibi yapabiliriz 😍
Civcivim000 Kgksdkgk65 evet o şekilde yapmak daha kullanışlı oluyor . Amin amin benim de en büyük duam o inşallah uyumlu bebişlerimiz olur🤲
karakiz1 Kgksdkgk65 Bemce yapilmali Ben zaten ev 2 arti bir kucuk odada oturmuyorum salondayim hep kucuk odayi sadece gardolap besik olarak alip koyucam ileri dogru daha drtayli oda yapmayi dusunuyorum esimde vardiyali calisiyor bizim vaktimiz odasinda gecsin istiyorum kiyafetleri dolabinda daha duzenli ve sadece ona ait olur die dusunuyorum
Mervesmsek22 Kgksdkgk65 bende bu konuda çok kararsız kalmıştım ama yaptım ilk zamanlar yanımda yatsa bile oyun oynamak için bir alanı olsun istedim bence yapılmalı
Papatyaytt Kgksdkgk65 canm şimdi ev benim olduğu için ben yapmayı düşünüyorum saolsun ailelerimiz de destekçi olucak beşiği benm annem dolaplarida eşimin tarafı yapacak yanıma bı beşik alicak kayın validen 6aydan sonra hem odasında yatiririm hemde tüm eşyaları daha derli toplu olur diye düşündük bakakim eğer büyüklerimiz destekçi olmasaydı yapabilirmiydim bı oda hiç bilmiyorum