Kızlar merhabalar şimdi burda bunu yazmaya ne gerek vardı diyecek kişiler olur belki ama olsun benimle aynı sıkıntıyı çekenler varsa diye yazmak istedim. Afedersiniz tam 1 buçuk haftadır lavaboya gidemiyordum kabızlık sorunum vardı hangi ilacı içtiysem içeyim ne yersem yiyim bir çözüm olmadı. Bu gün hava çok güzeldi bende yanıma 1 litre su aldım ve tam 45 dakika boyunca yürüdüm temiz hava aldım. Suyumu içtim bitirdim. Ve afedersiniz eve kendimi zor attım gelir gelmez lavaboya çıktım yürüyüş çok işe yaradı herkese tavsiye ederim canlarim🥰❤