Cimcinpi haftamız aynı canim bende de aynı sıkıntılar var hatta başka şeyler de eklendi uzerine dün acile gittim sorun yok dediler. Vajinana birden giren ağrı iğne batması hissi vs bebek aşağı iyice iniyor artık ondan dolayı dediler. Hatta bisiklet sürdüğünde falan sonrasında baldırların tutulur ya kasların yanar böyle yanarak ağrır gibi. İşte tam karnımın alt kısmında öyle bir ağrı var benimde ona bile normal dediler içini ferah tut 💞