OzlemKorkmaz1 Kızlar ikili testimin sonucu e-nabızda çıktı diye gözüküyor. Ama sonucuna girip bakamıyorum açılmıyor. Hastaneyi aradım hastanede gözükür sadece dediler. Sonucuna internetten bakan var mı?
balkizin_annesi OzlemKorkmaz1 e nabızdan görünmüyor canim hastane bakabiliyor yada sağlık ocağına git orda da bakarlar en azından aklında kalmaz sonra hastaneye gidince zaten sana detayli açıklarlar sonuçları💐