giresun emzirme atletimi pentiden aldım ,sütyende aldım sütyeni beyenmedim biraz bol durdu .birtanede sütyen aldım başka sıradan bir marka atlet gibi ince denemek için almışdım uyuyunca rahat oluyor.Kaliteli çıktı.
Bebek ürünlerim ise chicco doğduğu zaman alınmışdı 3 aylık hala kullanıyorum ,pişik kremi pepantol