Ayse42 Merhabalar 4 gün. Önce sezeryana Doğum yaptım.eve geldikten sonra ayaklarımda çok şişme oldu çatlıcak gibi bu durumu yaşayan var mı ?ödemin atılması için tavsiyeniz neler ?