basakerdvn oldum tabii, herkese de öneriyorlar. 12. Haftadan sonra yapılmasını daha çok uygun görüyorlarmış. Ama riskli yerde çalışıyorsa ilk trimesterde de öneriyorlar çünkü covid kaparsa düşük riski çok artıyor, annenin de bağışıklığı gebelikte çok düştüğü için ölüm riski var maalesef…