Gizem10 Kızlar merhaba 25 haftalık hamıleyım şu zamana kadar hıç mıdem bulanmamıştı. Bugun yedıgımı kusuyorum ve ishal durumuda soz konusu napıcagımı bılemedım normal bır durum mu bu ?
eylemmmx21 Gizem10 ayni durumdayim cnm 27 hftadaym 25 hftadan sonra basladi bulantilarim ve ishal ondan önce hic bulanti kusmam olmamisti:/ insallah bu haftalarda normaldir bende buraya bekliyim
Luly Tabiki de normal değil ıshalin neyi normal 2 gün içinde geçmezse muzla pirinç lapasiyla falan doktora git..gaita tahlili falan ver... ben 29.haftada böyle oldum ishal kusma gecmedi gittim amipli dizanteri dedi antibiyotik başladı ağrılardan gebermiştim..basite almayın bebek var içimizde o sebepten hicbir şekilde normal demeyin ... geçmiş olsun şimdiden