Yesilim23 12+4 üz şuan 🌺 ve hafiften göğüs ucunda çatlamalar oldu önerebileceğiniz krem var mı acaba ?
Denizvegokyuzu Yesilim23 Benimde öyleydi vücudumu yağlayıp nemlendirirken göğüslerimi nemlendirdim sürekli bı sure sonra geçti acısı kuruluğu çatlağı hicbirsey kalmadı 👍🏻😇 Ayrıca mustelanin da göğüs ucu kremi var onu da deneyebilirsiniz 🤗